Yurtdışındaki şirket ile Türkiye’deki ana şirket arasında organik bağın zamanında usulüne uygun olarak sağlanamaması
Birimde Türkiye’de üretilen Türk markalı ürünlerin dışında ürünlerin pazarlanması
Yurtdışı birimin Türkiye’ye ithalat amacıyla kullanılması
Destek başvurusunda bulunan Türkiye’deki firmanın SGK’lı çalışanı bulunmaması
Firmanın ilgili ülkeye ihracatının olmaması veya yetersiz olması
Firmanın yurtdışındaki biriminin destek başvurusu olumlu sonuçlanmadan önce kapanması veya destek kapsamına alındıktan sonra kapanış / taşınma bildiriminin zamanında ilgili ülkedeki Ticaret Müşavirliğine yapılmaması
Yurtiçi veya yurtdışı firmanın destek oranını etkileyecek şekilde ortaklık yapılarında meydana gelen değişikliklerin zamanında bildirilmemesi
Marka tescil giderlerinin desteklenmesi ile ilgili olarak: Markanın yurtdışı tescilinin, yurtiçi tescilinden daha önce gerçekleşmiş olması (Aynı sorun, yurtdışı marka tescil bazlı tanıtım desteği için de söz konusudur)
Tanıtım desteği kapsamında desteklenmesi mümkün olmayan harcamaların başvuru ekinde ibraz edilmesi (Destek kapsamında olan tanıtım harcamaları 2010/6 sayılı Tebliğin 12. Maddesinde belirtilmiştir)