TR
Search
BİLGİ BANKASI

İngiliz Asos Güçleniyor

İngiliz merkezli online hazırgiyim ve moda markası Asos’un krizden güçlenerek çıktığı belirtilmektedir. 

31 Ağustos 2020 öncesi 1 yıllık dönemde markanın vergi öncesi karının bir önceki yıla göre
yüzde 329 artışla 142 milyon pounda yükseldiği ve şirketin karlılığının üst seviyeye çıktığı belirtilmektedir. 

Grubun toplam cirosunun aynı dönemde yüzde 19 artışla 3,26 milyar pounda çıktığı ve karlılıktaki hızlı artışın nedeninin
maliyetlerde hızlı düşüş sağlanması ile pandemi döneminde tüketicilerin online kanallara yönelmesi olduğu belirtilmektedir. 

Şirket yönetimi tarafından yapılan açıklamaya göre son 1 yıllık dönemde markanın müşteri
tabanının 3,1 milyon kişiden 23,4 milyon müşteriye yükseldiği belirtilmektedir.