TR
Search
BİLGİ BANKASI

İngiliz Tüketiciler Koronavirüs Sonrası Daha Duyarlı

Yapılan bir güncel araştırma ile İngiliz tüketicilerinin koronavirüs döneminde çevre ve ekoloji konularında daha duyarlı hale geldiği tespit edilmiştir. 

Sözkonusu araştırma, yeni koronavirüs döneminin İngiliz tüketicisinin sürdürülebilirlik konusunda duyarlılığını artırmada hızlandırıcı rolü oynadığını ortaya koymaktadır.  
Aynı araştırmaya göre yeni koronavirüs sonrası dönemde online hazırgiyim ve moda alışverişi yapan İngiliz tüketicilerin yüzde 45’inin çevre ve ekoloji alanlarında daha hassas hale geldikleri ortaya çıkmıştır. 

Sözkonusu araştırmada online hazırgiyim ve moda alışverişi yapan İngiliz tüketicilerinin yüzde 37’sinin eğer ürün ambalajı çevre dostu değilse alışveriş yapmayacaklarını beyan etmiştir. 

Yine araştırmaya katılan tüketicilerin yüzde 30’u da online ortamda alışveriş yapmayı düşündükleri markaların ne kadar çevre dostu olduğunu araştırdıklarını belirtmişlerdir.  
Yine aynı tüketicilerin yüzde 20’si çevre dostu olduğuna inandıkları markalardan ikinci kez alışveriş yaptıklarını belirtmektedir.