TR
Search
BİLGİ BANKASI

Hugo Boss Strateji Değiştiriyor

Avrupa’nın önde gelen hazırgiyim markalarından Hugo Boss, Kasım ayının ortasında yaptığı açıklamayla 2 alt markasından vazgeçerek tamamen ana marka Hugo Boss'a yoğunlaşacağını duyurmuş bulunmaktadır. Marka ayrıca önümüzdeki dönemde grubun yeni mağaza açılışlarını yavaşlatacağını da açıklamıştır.

 

Açıklamaya göre firma sadece Hugo Boss markası altında ve daha çok casual ve iş erkek giyime odaklanacağını duyururken, ayrıca 2017 yılının marka için bir geçiş yılı olacağını ve 2018 yılında grubun tekrar büyümeye geçeceğini de ilan etmiştir. Hugo Boss yönetimi ayrıca 2016 yılında alınan tedbirlerle 65 milyon euro tasarruf sağladıklarını da duyurmuştur.