CIFF

14-03-2018 ETKİNLİKLER / FUARLAR / CIFF
CIFF

Ülke / Şehir: Danimarka- Kopenhag

Ne Zaman: 08-10 Ağustos 2018

Ücret: Nakliyesiz 475 EURO/m2 - Nakliyeli 575 EURO/m2

Devlet Desteği:

Nerede: Bella Center Copenhagen

Yılda Kaç Kez: 2 kez (Şubat/Ağustos)

Web Sitesi: http://ciff.dk/

Kopenhag Uluslararası Moda Fuarı CIFF, Kuzey Avrupa'nın en büyük ve en uzun soluklu moda fuarıdır. Geçtiğimiz son beş yıl içerisinde CIFF, uluslararası moda endüstrisi için ticari fuar konseptini yeniden icat etmiş ve Avrupa'nın en dinamik ve yenilikçi satış platformlarından biri olma ününü kazanmıştır.

Fuar; Yılda iki kez, 60.000 metrekareden fazla sergi alanında yaklaşık 2000 markayı ağırlamaktadır. CIFF platformu CIFF, CIFF ÇOCUKLAR ve CIFF Showroom'ları olmak üzere üç ana bölümden oluşmakta olup, CIFF showroom sürekli olarak 500'den fazla markanın yer aldığı yaklaşık 15.000 metrekarelik lüks showroom alanıdır.

CIFF bünyesinde, iki adet özel olarak seçilmiş alan sunulmaktadır, RAVEN en modern erkek giyim kapsülü ve tasarımcılara ve sanatçılara moda ve diğer yaratıcı disiplinler arasındaki sinerjiyi keşfetme fırsatı sunulan Raven Projects. CIFF içinde her alanın kendine ait farklı bir kimliği, ancak tek amacı bulunmaktadır. Modaya ilham vermek ve geleceğe meydan okuyan bakış açısı sağlamak.

CIFF, insanların birbirleriyle tanışabileceği, konuşabileceği ve dinleyebileceği yerdir. Sıcak topluluğu fikirleri ve ilhamları paylaşmayı sever. Moda her zaman bir statüyü, hissi, politik bir beyanı iletmek için bir araç olmuştur. Şimdilerde, tasarımcılar modayı kendileri ve aileleri hakkında çok kişisel olan bir şeyi anlatmak için kullanmaktadırlar. Ve bunların örneklerini CIFF'te görebilirsiniz.

Kopenhag Uluslararası Moda Fuarı, gerçek uzun vadeli yatırımlar yaratır. Çok uluslu, organik olarak büyümeye istekli katılımcılara fırsatlar sunar. Fuara yılda iki kez katılmak, uzun dönemler çalışmak için doğru insanlarla tanışmanıza vesile olur.

CIFF, ilk önce fikirlerin geldiğine inanır. Bu nedenle genç tasarımcılara sıkca & sıkıca  destek verir ve kurulmuş vizyonlarını göstermek için mükemmel bir sahne oluşturur.

Fuarın bölümleri;

CIFF, kadın giyiminde ve erkek giyiminde fuarın segmentler keskin bir şekilde belirlenmiştir;

ESSENTIALS - kavramsal kadın giyim markalarına ve aksesuarlarına adanmıştır.
 
FUTURE CLASSICS - kadın giyim, hazır giyim ve aksesuarlara odaklanır.
 
LAB - yenilikçi, gelişmekte olan ve kurulu tasarım yeteneklerinden günümüze kadar hazır giyim ve modaya uygun sokak modası markalarına adanmıştır.
 
PREMIUM - köklü ve çağdaş premium markalara odaklanır. Erkek giyimine heyecan verici bir bakış açısı sunan modern ve benzersiz markalardan oluşan bir bölümdür.
 
SLEEK - tasarım odaklı premium kadın giyim markalarına odaklanır.
 
STYLE SETTERS - İskandinavya ve ötesindeki yerleşik ve çağdaş kadın giyim markalarını sunar.
 
STYLE SETTERS BUNGALOW - İskandinavya'nın ve ötesinin karşısına kurulmuş premium kadın giyim markalarını sunar.
 
URBAN - özellikle sokak giyim ve denim odaklı, erkekler için güçlü uluslararası premium markaların geniş bir yelpazesine sahiptir.
 
RAVEN – Önde gelen ve çok yönlü Danimarka ve Uluslararası marka ve ajanslarını temsil eden erkek giyim ve yaşam tarzı platformu.

RAVEN PROJECTS- Markaları yaratıcı kurulumlarla sergilemektir. Alan, daha tecrübeli ve son teknoloji RAVEN markaları için benzersiz ve interaktif bir alan sunar.

CIFF RUNWAY;

İlk olarak Şubat 2017'de CIFF SHOWSCENE adı altında tanıtılan, CIFF RUNWAY olarak bilinen bölüm; emerging tasarımcıların  yeteneklerini düşük maliyetli bir yolla sunabilmeleri için tasarlanmış olan bir podyum konseptidir.

CIFF'in önemli fiziksel altyapısını geniş uzman ağı, alıcılar, basın ve etkileyicileriyle birleştiren CIFF RUNWAY, maliyetin çok altında, şık ve yüksek düzeyde kişisel sunumlar sunabilmektedir. CIFF RUNWAY bu sayede her bir tasarımcıya koleksiyonlarını açıklayacak kendi benzersiz evrenlerini oluşturma fırsatı sunar.

CIFF SHOWROOMS;

CIFF Showroom'ları, İskandinavya'nın profesyoneller için en büyük ve en güçlü moda evidir. 500'den fazla lider İskandinav ve uluslararası moda markasının showroomlarının bulunduğu kalıcı bir platformdur.

 21.000 m2'den fazla alanı ile öncelikli hedefi, katılımcılar ve kiracılar için uyumlu, keyifli ve ilgi çekici bir ortam yaratmaktır. Bunu başarmak için, tasarım ve verimlilik odaklı profesyonel showroom'lara yeni bir yaklaşım geliştirilmiştir. CIFF Showroomları, temalara göre organize edilir ve bölümlere ayrılır:

Urban Space; Şehirli insanın tarzını yansıtan bölümdür.

Gentlemen's Quarters; Zarif erkek kolleksiyonlarının yer aldığı bölümdür.

Women's Hall; Kadın bölümüdür.

Women's Essentials; Bayan giyime ait olmazsa olmaz parçaların sergilendiği alandır.

Bags, Lingerie and Footwear; Bayan giyime ait Çanta, İç Çamaşırı ve ayakkabı gibi aksesuarların sergilendiği bölümdür.

Geleneksel Danimarka mimarisi ve iç tasarımından ilham alan yeni showroomlarda konforlu, güzel bir şekilde döşenmiş ortamlar ve Wi-Fi erişimi, tam donanımlı resepsiyon alanı, 24 saat güvenlik ve otopark gibi son teknoloji iş hizmetleri sunulmaktadır. İkram ve konukseverlik gibi ayrıcalıklara ve tam erişim sağlar. CIFF Showroom’ları yıl boyunca randevu koşuluyla açıktır ve çok çeşitli etkinlikler sunar.

CIFF SHOES, 

Doğrudan Kopenhag Uluslararası Moda Fuarı'na bağlı benzersiz bir konumda yer almaktadır. CIFF SHOES üç bölüme ayrılmıştır ve çekici bir dünya yaratan farklı showroom kategorilerinden oluşur:

  * Via della Spiga: Uluslararası markalara sahip butik showroomlar.

  * Meatpacking District: Bireysel kimlik ve iç tasarım gerektiren markalar için esnek showroomlar.

  * Market Alanı: Market, önceden tasarlanmış ve kilitlenebilir depolama tesisleri sunan açık alandan çıkmaktadır.

  CIFF KIDS;

Kuzey Avrupa'nın en ilerici çocuk modası ve yaşam tarzı fuarı olan CIFF KIDS, yaklaşık 300 marka için mukemmel ortam sunuyor. Medya ve müşterilere olan ilgiyi artırmaya, yeni işbirlikleri ve özel projeler oluşturmaya sürekli devam eden CIFF KIDS, markaların ürünlerini sunmaları, imajlarını oluşturmaları ve yeni müşterilerle buluşmaları için ideal bir yer yaratmayı amaçlıyor.

CIFF KIDS; yeni ziyaretçi ve müşterileri cezbetmek ve günümüzün çocuk sektörünün ihtiyaç ve isteklerini karşılamak amacıyla 2015 yılı Ağustos ayında yaşam tarzı segmenti tanıttı. Segmentin lansmanından bu yana başarılı bir büyüme görüldü, bölge daha büyük hale geldi ve her sezon daha fazla marka barındırıyor.

Katılan Firmalar

Harita