TR
Search
BİLGİ BANKASI

T.C. Cumhurbaşkanı Sn Recep Tayyip Erdoğan Hindistan Resmi Ziyareti Kapsamında Türk-Hindistan İş Forumu Hk.

Bülten Tarihi: 17 Nisan 2017

T.C. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın 30 Nisan- 1 Mayıs 2017 tarihlerinde Hindistan’a gerçekleştirecekleri resmi ziyaret kapsamında, DEİK/ Türkiye- Hindistan İş Konseyi tarafından, muhatap kuruluşu FICCI (Hindistan Sanayi ve Ticaret Odaları Federasyonu) işbirliğinde 1 Mayıs 2017 tarihinde, Yeni Delhi Taj Palace Hotel’de “Türkiye- Hindistan İş Forumu” düzenlenecektir.

 

Hindistan, son yıllarda kaydettiği ekonomik büyüme ve pek çok sektörde sunduğu yatırım fırsatları ile son 15 yılda Türkiye’nin en önemli ticari partnerlerinden biri haline gelmiştir. 2016 yılı itibarı ile 6,4 milyar ABD Doları seviyesine yükselen ticaret hacmimiz başta altyapı, inşaat, tekstil, gıda ve turizm gibi sektörler olmak üzere Türk yatırımcı ve iş insanlarına çeşitli alanlarda işbirliği fırsatları sunmaktadır.

 

Etkinliğin DEİK Paket Program bedeli 2000 ABD Dolarıdır. Business uçuşları sınırlı sayıda olup, Business Paket Programı bedeli ise 4500 ABD Dolarıdır. Türk vatandaşları Hindistan’da vizeye tabidir. (Hindistan yeşil pasaport sahibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarından da vize talep etmektedir.) Hindistan vizesi olmayan katılımcıların, Hindistan’ın Ankara Büyükelçiliği ya da İstanbul Başkonsolosluğu vize bölümü ile iletişime geçmeleri gerekmektedir. Vize işlemleri katılımcılar tarafından bireysel olarak gerçekleştirilecektir. Bu çerçevede, anılan ziyarete Hindistan ile hâlihazırda iş yapan, iş yapmayı planlayan ve Hindistan’a yatırım ile ticaret imkânları konusunda bilgi sahibi olmak isteyen üyelerimizin 21 Nisan 2017, Cuma günü mesai bitimine kadar, aşağıdaki bağlantıda yer alan başvuru formunu eksiksiz doldurarak, ödemeyi gerçekleştirmeleri rica olunur. Söz konusu ziyarete katılım koşulları ve detaylar, başvuru formunda yer almaktadır.

 

Başvuru Formu: http://portal.deik.org.tr/KatilimFormu/382/8664

 

Not: Taslak Program katılımcılara bilahare iletilecektir.