TR
Search
BİLGİ BANKASI

İngiltere’de Cadde Mağazacılığı Hala Önemli

İngiltere’de yapılan bir araştırma cadde mağazalarının hala perakende alışverişlerde büyük rol oynadığını göstermektedir.

BookingBug adlı araştırma kuruluşunca yapılan ‘Modern Tüketici’ adlı araştırmaya göre İngiliz tüketicisinin % 45’i ana alışveriş kanalı olarak cadde mağazalarını kullanmaktadır. Aynı araştırmaya göre tüketicilerin % 95’i alışverişte çoklu kanallardan faydalanmakta, ancak sadece % 15’i ana alışveriş kanalı olarak online alışverişi tercih etemektedir.

Aynı araştırmaya göre İngiliz tüketicisinin % 70’i mağazada alışveriş yapmadan önce online’da araştırma yaparken, tüketicilerin yarısı ise online’da almadan önce ürünlere mağazalarda bakmaktadır.

Bu araştırmanın da gösterdiği gibi tüketicilerin çok büyük bölümü online satışlar ve mağazadan alışveriş arasında kalın bir çizgi çizmemekte ve ikisinden de alışveriş yapmaya devam etmekte, bu yüzden iki kanal arasında gel-git’ler yaşanmaktadır. Alışveriş merkezlerine rağmen cadde mağazacılığı da önemini büyük ölçüde korumaya devam etmektedir.